De Rode Ridder Wiki
Advertisement

Chizzo's groep
Chizzo 001
Organisatie
Behoort tot:

Kerwyn's groep

Affiliatie:

Kerwyn

Bevelhebber:

Chizzo

Species:

Mensen

Details
Transport:

Chizzo's groep is een groep die werkt voor Chizzo, een man ingehuurd door Kerwyn.

Geschiedenis[]

Leden[]

Leider[]

Foto Naam Eerste verschijning Laatste verschijning Aantal verschijningen Reden(s)
Chizzo 001 Chizzo De Wraak van de Nachtridders De Wraak van de Nachtridders 1

Chizzo's werkers[]

Ramund x Ramund De Wraak van de Nachtridders De Wraak van de Nachtridders 1
Yorba 001 Yorba De Wraak van de Nachtridders De Wraak van de Nachtridders 1 Vermoord door Azizah in De Wraak van de Nachtridders in het drijfzand.
Grak 001 Grak De Wraak van de Nachtridders De Wraak van de Nachtridders 1 Neergestoken met een zwaard door Johan van Horst, viel in het water.

Vroegere leden[]

Johan als Baldur Balder Het Gebroken Zwaard NVT 236 Johan gebruikte de bijnaam Balder en werkte onofficieël voor Kerwyn, sinds Ramund hem eerder probeerde om te brengen in De Wraak van de Nachtridders. Balder had Chizzo's derde huurling omgebracht.
Lancelot als Loki Loki Koning Arthur NVT   Lancelot gebruikte de bijnaam Loki en werkte onofficieël voor Kerwyn, sinds Ramund hem eerder probeerde om te brengen in De Wraak van de Nachtridders. Loki had Chizzo's tweede huurling omgebracht.
Joab Wraak Joab De Wraak van de Nachtridders De Wraak van de Nachtridders 1 Joab luisterde niet naar Chizzo en viel in een valluik, waar het monster Grauwaard hem vermoordde. Joab had ook niet Kerwyn ontmoet voordat hij stierf.

Verschijningen[]

Stripreeks[]

Wetenswaardigheden[]

  • Ramund is het enige levende lid van deze groep, sinds Baldur en Loki (Johan en Lancelot) de groep infiltreerde.

Achter de schermen[]

Advertisement